هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

گروه غرفه سازی نمایشگاهی طراحان پارسه در هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته با شماست.


هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته 5 الی 8 بهمن ماه سال 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا می‌شود.

این نمایشگاه با حضور شركت‌های داخلي و خارجي  فعال در حوزه توليد،‌ توزیع و فروش کالاها و خدمات مرتبط با اين صنعت برگزار می‌شود و فرصتی است تا فعالین حوزه‌های ساخت و ساز و انبوه سازان با آخرین دستاوردهای این صنعت آشنا شده و از آن‌ها بهره مند گردند.

برای حضور در این نمایشگاه شرکت‌ها با هم به رقابت می‌پردازند و برای جلب توجه بازدید کنندگان هرچه بیشتر، در تلاشند. برای تحقق این هدف شرکت کنندگان باید از کارشناسان متخصص برای انجام خدمات نمایشگاهی بهره گیرند. از جمله مهم‌ترین خدمات نمایشگاهی که همه شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه به آن نیازمندند، غرفه سازی نمایشگاهی است. طراحی و ساخت غرفه‌ای که پیام شما را به مخاطب برساند و در عین حال مشتری را به سمت شما جلب کند، باعث موفقیت در نمایشگاه می‌شود. غرفه سازی نمایشگاهی اگر توسط کارشناسان خلاق و حرفه‌ای انجام گیرد، مشتری زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. گروه غرفه سازی طراحان پارسه با سال‌ها تجربه در امر غرفه سازی نمایشگاهی و سایر خدمات نمایشگاهی، متخصصینی در اختیار دارد که با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های غرفه سازی، غرفه نمایشگاهی خاص شما را طراحی می‌کنند. شما می‌توانید برای شرکت در هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، غرفه سازی نمایشگاهی خود را به طراحان پارسه بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی با شماره 88950130 تماس بگیرید.

برگزارکننده هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران است که شما می‌توانید از طریق شماره‌های 22396947-22397296-22397540 با آن در تماس باشید.