سومین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته

سومین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته

در نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته، طراحی غرفه نمایشگاهی خود را از طراحان پارسه بخواهید.


سومین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تهران، 16 الی  19  آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه‌های بین المللی همواره فرصتی مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده است تا بتوانند به عرضه دستاوردها، کالاها و خدمات خود بپردازند و با معرفی خود به شهرت بیشتری دست یابند. از این رو شرکت‌های حاضر در نمایشگاه‌ها برای هرچه بهتر نشان دادن خود و جلب توجه بازدیدکنندگان، با یکدیگر رقابت می‌کنند و همیشه سعی دارند تا از بهترین خدمات نمایشگاهی برای رسیدن به این اهداف خود استفاده نمایند. داشتن غرفه نمایشگاهی حرفه‌ای و جذاب که بتواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند می‌تواند در این زمینه به شرکت‌ها کمک بسزایی کند. غرفه سازی نمایشگاهی باید توسط کارشناسان طراحی غرفه و متخصصان صنعت غرفه سازی انجام گیرد. گروه غرفه سازی طراحان پارسه با توجه به نوع فعالیت شما و اهدفتان طراحی غرفه نمایشگاهی شما را انجام داده و در صورت تایید شما، غرفه نمایشگاهی ساخته و اجرا می‌شود.

پس برای حضور در سومین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با کارشناسان طراحی غرفه نمایشگاهی طراحان پارسه با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.