دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

غرفه سازی نمایشگاهی خود را در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه به طراحان پارسه بسپارید.


دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در تاريخ 26 الي 29 فروردين سال 1396 در محل دائمي نمايشگاه‌های بين المللي تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که با نام جهانی ایران فاینکس شناخته می‌شود، هر سال با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مالی برگزار می‌شود و فرصتی است تا شرکت کنندگان بتوانند خدمات، دستاوردها و برنامه‌های آتی خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

با توجه به اهمیت این نمایشگاه در سطح بین المللی و تاثیراتی که می‌تواند در آینده کسب و کار یک شرکت بگذارد، خوش درخشیدن در این نمایشگاه مسئله‌ای حائز اهمیت است که ملزومات آن استفاده ار خدمات نمایشگاهی حرفه‌ای است . غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی غرفه‌ای زیبا و منحصر به فرد که همسو با اهداف و فعالیت‌های یک شرکت نیز باشد، از جمله خدمات نمایشگاهی است که باید توسط کارشناسان این امر صورت پذیرد. شرکت طراحان پارسه سال هاست در امر غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی غرفه‌های متنوع برای شرکت‌های مختلف فعالیت دارد و توانسته در این عرصه موفقیت‌های زیادی بدست آورد. شما نیز می‌توانید برای شرکت در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از تجربه کارشناسان غرفه سازی طراحان پارسه بهره برده و طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود را به آن‌ها بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی می‌توانید با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.

برگزار کننده دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس است که می‌توانید برای کسب اطلاعات راجع به نمایشگاه با شماره تلفن ۶۴۰۸۴۰۰۰ ارتباط برقرار کنید.