پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

غرفه سازی نمایشگاهی خود را از طراحان پارسه بخواهید.


پنجمین دوره از نمایشگاه‌های تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، 4 الی 7 اردیبهشت ماه سال 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با هدف به نمایش گذاشتن و افزایش توان صادرات و توان مالی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و همچنین با هدف کاهش وابستگی صنعت آزمایشگاهی کشور به تجهیزات و مواد وارداتی، هر سال با حضور شرکت‌ها و سرمایه گذاران فعال در این حوزه برپا می‌شود.

برای شرکت کنندگان، حضور در این نمایشگاه و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود و همچنین عرضه برنامه‌ها و اهداف آتی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است و برای موفقیت هرچه بیشتر در این نمایشگاه می‌کوشند. بهره‌گیری از خدمات نمایشگاهی حرفه‌ای و تخصصی یکی از مهمترین عناصری است که به شرکت کنندگان در این راه کمک می‌کند. از جمله خدمات نمایشگاهی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، طراحی غرفه نمایشگاهی زیبا و منحصر به فرد است. طراحی غرفه نمایشگاهی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان غرفه سازی نمایشگاهی انجام گیرد.

شرکت طراحان پارسه با سال‍ها تجربه در زمینه ساخت و طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی برای بیش از ده‌ها شرکت مختلف و با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی، می‌تواند بهترین گزینه برای حضور در نمایشگاه بین المللی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی باشد. شما نیز برای شرکت در این نمایشگاه نیازمند غرفه نمایشگاهی خاص خود هستید، پس همین حالا می‌توانید با کارشناسان غرفه سازی نمایشگاهی طراحان پارسه همراه شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی با کارشناسان غرفه سازی طراحان پارسه از طریق تلفن 88950130 تماس حاصل فرمایید.

برگزارکننده پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استه که می‌توانید از طریق تلفن 021-88502930 با آن در ارتباط باشید.