بيست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بيست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

طراحی غرفه نمایشگاهی خود را در بيست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به کارشناسان غرفه سازی نمایشگاهی طراحان پارسه بسپارید.


بيست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 16 الی 19 اردیبهشت ماه سال 96 در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

ایران یکی از قطب‌های مهم صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می‌باشد که هرسال میزبانی این نمایشگاه  را بر عهده می‌گیرد. فعالان و کارشناسان این حوزه با حضور در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردها، پیشرفت‌ها و آخرین تکنولوژی‌های خود می‌پردازند و برنامه‌ها و چشم اندازهای آتی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

حضور در این نمایشگاه و جلب توجه بازدیدکنندگان برای شرکت های حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بسیار مهم است و آن‌ها در تلاش هستند تا به بهترین نحو خود و فعالیت‌هایشان را در معرض نمایش قرار دهند. برای دستیابی به این مهم، بهره‌گیری از خدمات نمایشگاهی حرفه‌ای از ملزومات است. خدمات نمایشگاهی شامل: طراحی غرفه نمایشگاهی، غرفه سازی نمایشگاهی، طراحی استند نمایشگاهی، طراحی کاتالوگ، طراحی برشور و... می‌شود که اگر توسط تیم متخصص انجام گیرد، موفقیت در نمایشگاه را برای شرکت‌کنندگان به ارمغان خواهد آورد.

طراحی غرفه نمایشگاهی و به طور کلی انجام خدمات نمایشگاهی از جمله تخصص‌های شرکت طراحان پارسه است که با سال‌ها تجربه و در اختیار داشتن کارشناسان غرفه سازی نمایشگاهی، بهترین را در اختیار شما قرار می‌دهد. گروه غرفه سازی طراحان پارسه در تمامی مراحل مشاوره، طراحی، اجرا و ساخت غرفه نمایشگاهی در کنار شما خواهد بود و با طراحی غرفه نمایشگاهی حرفه‌ای و منحصر به فرد، شما را در رسیدن به اهدافتان در نمایشگاه و کسب موفقیت یاری می‌کند.

شما می‌توانید برای انجام غرفه سازی نمایشگاهی خود در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با کارشناسان طراحی غرفه نمایشگاهی طراحان پارسه با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.

برگزاز کننده این نمایشگاه شرکت ملی نفت ایران است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایشگاه می‌توانید از طریق شماره تلفن 44448216 با آن‌ها در ارتباط باشید.