پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنايع و تجهيزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنايع و تجهيزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

طراحی غرفه نمایشگاهی خود را در نمایشگاه بین المللی صنايع و تجهيزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر به طراحان پارسه بسپارید.


پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنايع و تجهيزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر 9 تا 12 تیر ماه سال 96 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه آخرین تکنولوژی‌ها، دستاوردها و نوآوری‌های این صنعت به نمایش گذاشته می‌شود. تولیدات این بخش از صنعت کشور در چند سال گذشته از نظر کیفی و کمی بهبود یافته است که این موضوع را می‌توان در محصولات و خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود، به راحتی مشاهده کرد.

این نمایشگاه هرسال، با توجه به اهمیت روز افزون این صنعت و تقاضای زیاد مردم برای محصولات و خدمات مربوط به صنعت و تجهیزات آشپزخانه، حمام، استخر و سونا مورد استقبال بازدیدکنندگان زیادی قرار می‌گیرد.

شرکت در این نمایشگاه و عرضه فعالیت‌ها، اهداف، برنامه‌ها و دستاوردهای یک شرکت، نیازمند داشتن طراحی غرفه نمایشگاهی است که توسط کارشناسان و متخصصین غرفه سازی نمایشگاهی، برنامه‌ریزی، طراحی، ساخته و اجرا شود. طراحی غرفه نمایشگاهی از جمله خدمات نمایشگاهی است که که توسط گروه غرفه سازی طراحان پارسه انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی و ارتباط با کارشناسان غرفه سازی با شماره تلفن 88950130 تماس حاصل فرمایید.