مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار می‌کند

مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار می‌کند

سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور


10 الی 13 آبان ماه سال جاری سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با اهداف مشخصی در حوزه‌های سرمایه گذاری، فعالیت‌‌های اقتصادی، گردشگری و ... با حضور فعالان این حوزه برگزار می‌شود و فرصتی است برای فعالان و سرمایه گذاران اقتصادی تا بتوانند با سایر منابع، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی به تعامل بپردازند.

با توجه به اهمیت این نمایشگاه‌ها و تاثیری که می‌تواند در آینده شرکت کنندگان در نمایشگاه داشته باشد، رقابت بالایی در جلب نظر بازدیدکنندگان وجود دارد و شرکت کنندگان در تلاشند تا توجه‌ها را به خود جلب کنند. از جمله فعالیت‌هایی که برای موفقیت در نمایشگاه و جلب نظر بازدیدکنندگان لازم است، طراحی غرفه نمایشگاهی تاثیر گذار و حرفه‌ای است که باید توسط کارشناسان و متخصصین طراحی غرفه نمایشگاهی انجام گیرد.

گروه غرفه سازی طراحان پارسه سال‌هاست طراحی غرفه نمایشگاهی صدها شرکت معتبر در حوزه‌های گوناگون را انجام داده و توانسته رضایت مشتریان را بدست آورد. گروه طراحی غرفه طراحان پارسه با توجه به اهداف و فعالیت‌های شما غرفه نمایشگاهی متناسب شما را طراحی می‌کنند و بدین ترتیب برای موفقیت و رسیدن به اهدافتان کنار شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.