هفتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون

هفتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون

برای انجام غرفه سازی نمایشگاهی خود در هفتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون، طراحان پارسه را انتخاب کنید


هفتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون، 25  الی 28 دی ماه سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه‌های بین المللی همواره فرصتی مناسب برای گردهمایی شرکت‌های فعال در حوزه‌ای خاص بوده تا علاوه بر عرضه توانمندی‌های خود، از آخرین دستاوردهای شرکت‌های دیگر نیز مطلع شوند. مردم نیز با بازدید از نمایشگاه در جریان آخرین تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات قرار گرفته و می‌توانند با توجه به نیاز خود از آن‌ها بهره‌مند شوند.

برای حضور در هر نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی امری اجتناب‌ناپذیر است. جلب توجه بازدیدکننده و ماندگاری در ذهن او، مستلزم توجه ویژه به امر طراحی غرفه نمایشگاهی است.

غرفه سازی نمایشگاهی باید توسط کارشناسان و متخصصین مجرب انجام گیرد تا شما را به هدف مورد نظرتان برساند و همچنین بازدیدکننده نیز پیام شما را به‌خوبی دریافته و با شما ارتباط برقرار ‎کند.

شرکت طراحان پارسه ارائه دهنده کلیه خدمات نمایشگاهی اعم از طراحی غرفه نمایشگاهی، ساخت غرفه نمایشگاهی، طراحی استند نمایشگاهی، طراحی کاتالوگ و بروشور، انواع چاپ همچون چاپ های دیجیتال و... می‌باشد و با در اختیار داشتن کادری متخصص، بهترین‌ها را انجام می‌دهد. بنابراین شما نیز برای حضور در هر نمایشگاهی می‌توانید با خیال راحت تمامی امور را به طراحان پارسه بسپارید.

برگزار کننده هفتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون شرکت نمانگر می‌باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه می‌توانید با شماره تلفن 88203020 تماس بگیرید.

برای کسب مشاوره در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی نیز می‌توانید با گروه غرفه سازی نمایشگاهی طراحان پارسه با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.