هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته

هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته

حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته را با گروه طراحی غرفه نمایشگاهی طراحان پارسه تجربه کنید.


هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته، 13 تا 16 شهریور سال 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان مهمترین رویداد کشور در این عرصه، میزبان شرکت‌های فعال در زمینه تولید و ارائه انواع کف پوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته می‌باشد.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برای حضوری پررنگ و موثر و همچنین جلب نظر بازدیدکنندگان، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. یکی از راه‌های موثر برای رسیدن به این هدف، داشتن غرفه نمایشگاهی حرفه‌ای و زیباست. طراحی غرفه نمایشگاهی اگر توسط کارشناسان و متخصصین غرفه سازی انجام گیرد، می‌تواند شرکت‌ها را برای رسیدن به هدفشان کمک کند.

گروه غرفه سازی طراحان پارسه سال‌هاست در زمینه ساخت غرفه نمایشگاهی فعالیت دارد و توانسته در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما نیز می‌توانید با بهره‌مندی از تخصص کارشناسان طراحان پارسه، غرفه نمایشگاهی منحصر به فردی داشته باشید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.