دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگري و صنایع وابسته

دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگري و صنایع وابسته

برای شرکت در نمایشگاه گردشگری از خدمات نمایشگاهی طراحان پارسه بهره‌مند شوید.


دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگري و صنایع وابسته، 18 الی 21 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

صنعت گردشگری همواره یکی از صنایع مهم برای یک کشور بوده و توجه به آن در رشد و ترقی یک کشور سهم بسزایی دارد. نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، رویدادی مهم و معتبر در این صنعت است که شرکت‌ها و علاقه‌مندان را از سراسر دنیا به خود جلب می‌کند. شرکت‌هایی که به نحوی با مسائل گردشگری و صنایع وابسته در ارتباط هستند، همچون آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، موزه‌ها و ... در این نمایشگاه شرکت کرده و آخرین خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

در این نمایشگاه رقابت برای جلب نظر عموم مردم بالاست و شرکت‌های حاضر برای جذب مشتری بیشتر تلاش می‌کنند تا از بهترین خدمات نمایشگاهی بهره‌مند شوند. از جمله خدمات نمایشگاهی مورد توجه در نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی است که نقش قابل توجهی در حضور چشمگیر و موثر یک شرکت در نمایشگاه دارد. غرفه سازی نمایشگاهی خدمتی است که شامل طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی برای یک شرکت با توجه به فعالیت و اهداف آن می‌شود. بنابریان برای شرکت در هر نمایشگاهی، داشتن گروه غرفه سازی زبده و متخصص در کنار خود، از ملزومات است.

گروه غرفه سازی طراحان پارسه با سال‌ها تجربه در طراحی غرفه نمایشگاهی و اجرای غرفه‌های تخصصی بسیار، می‌تواند در کنار شما باشد و شما نیز می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات نمایشگاهی آن‌ها، با خیال راحت در نمایشگاه شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی و ارتباط با کارشناسان غرفه سازی نمایشگاهی طراحان پارسه با شماره تلفن 88950130 تماس حاصل فرمایید.

برگزارکننده دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگري و صنایع وابسته، شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران می‌باشد که برای کسب اطلاعات در مورد این نمایشگاه می‌توانید با شماره تلفن 22397540 ارتباط برقرار کنید.