دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب از خدمات نمایشگاهی گروه تبلیغاتی طراحان پارسه بهره‌مند شوید.


دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب 4 الی 7 مهرماه سال 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه هر سال با حضور شرکت‌های فعال در حوزه آب و فاضلاب و تاسیسات برگزار می‌شود و فرصت خوبی را در اختیار شرکت کنندگان قرار می‎دهد تا به نمایش خدمات و محصولات خود بپردازند و آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های خود را عرضه دارند.

بی‌شک شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در تلاشند تا توجه بازدیدکنندگان را به سمت خود جلب نمایند. برای رسیدن به این هدف باید از خدمات نمایشگاهی به صورتی حرفه‌ای و هدفمند بهره بگیرند. از جمله خدمات نمایشگاهی که شرکت‌ها را برای  رسیدن به موفقیت یاری می‌کند، طراحی غرفه نمایشگاهی است. داشتن غرفه نمایشگاهی خوب، حرفه ای و منحصر به فرد موجب جذب بازدیدکنندگان به سمت شما می‌گردد. طراحی غرفه نمایشگاهی باید توسط گروهی از کارشناشان و متخصصین غرفه سازی و طراحی غرفه انجام گیرد. گروه غرفه سازی طراحان پارسه سال‌ها توانسته با طراحی غرفه نمایشگاهی و ساخت غرفه برای شرکت‌های مختلف، در نمایشگاه‌های مختلف رضایت و اعتماد مشتریان خود را به دست آورد و موفقیت‌های زیادی در زمینه ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی کسب کند.

شما نیز برای شرکت در نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب نیازمند غرفه‌ای هستید که شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کرده و مشتریان زیادی را به سوی شما بکشاند، پس برای داشتن غرفه نمایشگاهی در این نمایشگاه با گروه غرفه سازی طراخان پارسه همراه شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.