سیزدهمین نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران

سیزدهمین نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران

طراحی غرفه نمایشگاهی خود را از طراحان پارسه بخواهید.


سیزدهمین نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران 24 الی 27 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

سیزدهمین دوره این نمایشگاه همانند سال‌های قبل با حضور فعالان این حوزه و با هدف ارائه آخرین دستاوردها و عرضه برنامه‌های آتی این صنعت، در جهت بهبود و پیشرفت آب و فاضلاب کشور برگزار خواهد شد.

برای شرکت در این نمایشگاه نباید از اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی و بهره گیری از بهترین خدمات نمایشگاهی غافل شد. اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی برای شرکت در نمایشگاه‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست. با طراحی غرفه نمایشگاهی خوب و حرفه‌ای می توان در نمایشگاه درخشید و نظرها را به سوی خود جلب کرد. کارشناسان طراحی غرفه نمایشگاهی با بررسی فعالیت ها و اهداف یک شرکت غرفه نمایشگاهی متناسب آن شرکت را طراحی و اجرا می کنند. شرکت طراحان پارسه طراحی غرفه نمایشگاهی را سال هاست به طور حرفه ای برای بیش از ده ها شرکت در زمینه های مختلف انجام داده و توانسته در این زمینه رضایت مشتریان را جلب کند

شما نیز می توانید برای شرکت در سیزدهمین نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران و داشتن طراحی غرفه نمایشگاهی منحصر به فرد با طراحان پارسه همراه شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی و ارتباط با کارشناسان با شماره تلفن 88950130 تماس حاصل فرمایید.