اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی درب، پنجره، کفپوش، شیشه، یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته

اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی درب، پنجره، کفپوش، شیشه، یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته

با طراحی غرفه نمایشگاهی طراحان پارسه بدرخشید.


اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی درب، پنجره، کفپوش، شیشه، یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته 13 الی 16 تیرماه سال 96 در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه برای اولین بار و با هدف توسعه صنعت ساختمان و تاسیسات برگزار می‌گردد و تولید کنندگان و ارائه دهندگان محصولات و خدمات این صنعت گرد هم می‌آیند تا آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های موجود در این حوزه را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارند. این نمایشگاه همچنین فرصتی را برای سرمایه گذاری و جلب مشارکت در صنعت ساختمان و تاسیسات در جهت پیشرفت صنعت ساختمان کشور فراهم می‌آورد.

آنچه برای جلب توجه بازدیدکنندگان در این نمایشگاه باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، خدمات نمایشگاهی به ویژه طراحی غرفه نمایشگاهی است. غرفه نمایشگاه یکی از عوامل تاثیر گذار بر بازدیدکنندگان در نمایشگاه است که اگر به‌درستی طراحی و اجرا شود می‌تواند نشانگر هویت یک شرکت و فعالیت‌های آن باشد.

کارشناسان غرفه سازی نمایشگاهی باید با بررسی فعالیت‌ها و اهداف یک شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی آن را انجام داده و به بهترین نحو آن را اجرا کنند.

شرکت طراحان پارسه سال‌ها در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی فعالیت داشته است و توانسته نمونه کارهای موفقی از خود به جا گذارد. شما نیز می‌توانید طراحی غرفه نمایشگاهی خود را به کارشناسان غرفه سازی طراحان پارسه بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی و ارتباط با کارشناسان غرفه سازی با شماره تلفن 88950130 تماس حاصل فرمایید.